2018. április 7., szombat

trendtaska.hu [ ÚJ BEJEGYZÉS ] Nekem még soha nem jutott eszembe online cipőt vagy táskát vásárolni. Cipőt - nem online - élőben sem könnyű, ezért lassan leszokóban is vagyok az eredménytelenül végződő cipőturizmusról, bár az online-ig még e területen sem jutottam el. A barátom javaslatára azonban elszántam magam, és most első alkalommal belevágtam a táska keresgélésbe. Mégpedig online. Fekete, barna, kemény, puha, kicsi, túl kicsi, mindent elnyelő, fényes, fénytelen, díszes, brutális minimalista, poszt-szubkulturális, milliárdos-feleséges, itt-ott egy-két némileg habonyos, pöttyös, csíkos, kockás, elefántos, papagájos, csatos, szegecses utó-rockeres, satöbbi. Szóval van mindenféle gyilkos trend, fárasztó luxus és gyilkos trendnélküliség, drága, olcsó, izgalmas és unalmas. Van minden! A táskák terén szerzett eddigi tapasztataim, vagy inkább szakmai ismereteim híján, sok-sok weblapon át, nem igazán tudtam különbséget tenni a sokféle webáruház - viszonylag hasonló kínálata között. Talán a weblapok egészen különböző minőségű, színvonalú design-ja volt inkább az, ami első ránézésre feltűnt. Át is beszélgettük töviről-hegyire ezt a táskavásárlási-szándék-projektet az irodában, amikoris egy kolleganőm a trendtaska.hu webáruházra hívta fel a figyelmem. Bevallom, sok-sok táska webshop kínálatát átnéztem, de ez a trendtaska.hu kimaradt. Nekifogtam. Stílus! Ez volt első, amit jólesően szemrevételeztem. Egyszerű (és talán éppen ez a legjobb benne) – mert ettől hiteles. Az egykori,- évtizedeken át belvárosi, később budai illetőségű cég jelenleg Vác melletti székhelyéről irányítja a táska webáruházzal kapcsolatos munkát. Talán éppen annak a sokat emlegetett stílusnak köszönhetően náluk találtam meg a táskát, amit végülis megrendeltem. Megrendeltem, annak ellenére, hogy korábban soha nem vettem webáruházból táskát és mást sem igazán. Megrendeltem és vártam. A dolog kétesélyes, vagy csalódom, vagy nem. És nem csalódtam. A táska gyönyörűen kartondobozba helyezve, kibélelve, címkékkel két nap múlva megérkezett. És pontosan olyan volt, amilyenre számítottam! Jólesett, hogy végre nem kellett csalódnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BARAYO-UNISEX-FEKETE-CROSSBODY https://trendtaska.hu/spd/taska210203/BARAYO-UNISEX-FEKETE-CROSSBODY trendtaska.hu/ Minőségi fekete crossbody...